úterý, února 07, 2017

ČZU, Turnov x MFF aneb souboj o vládce čtvrtého patra strahovského bloku 2.

  Ve zkratce, jak jsem k aktualitě přišel: Turnov - > finále střižby s panem Lukášem - > prohra. To pro mě znamená se dokopat a po čtyřech sezonach na matikach napsat svojí první aktualitu (když nepočítám to, že jednou ji za mě naspal taťka). Jak už nadpis napovídá, poslední hrací víkend v roce 2016 byl pro mě ještě prestižní v tom, že jsem se utkal proti chuligánům, co stejně jako já okupují čtvrté patro strahovského bloku 2. Konkrétně chuligán z pokoje 437 Petr Hůrka (ČZU) a chuligán z pokoje 407, muj spolubydlící, Marek Bukovjan (Turnov).

TJ ČZU Praha x MFF Praha 1:3 (17,-21,-25,-25)

  V pátek jsme všichni na zápas nominovaní dorazili do haly na Suchdole. Naštěstí nikdo si to nespletl a nejel na Lužiny, po tom co se ČZU C přejmenovalo na B a B na TJ v tom byl trochu zmatek. V šatně proběhla krátká taktická příprava, kde nám Kulich sdělil všechny info o soupeři, které měl hned z první ruky, protože hrál proti svému zaměstnavateli.

  V prvním setu se nám nedařilo na příjmu, prohráli jsme se 17kou. Na libero místo Jendy do dalšího setu nastoupil Piškot a ten si s příjmem soupeřova podání bez problému poradil. Na Zbýňu snad nepodali ani jednou, tak jediný kdo se pořád pral s příjmem sem byl já. Co se mi líbilo, byla souhra Průcheho a Zbýňi, kteří skoro ze všeho hráli pipe a to se soupeři nedařilo bránit. Ve třetím a čtvrtém setu vyhráváme v koncovkách.

  Vítězstvím 1:3 (Ty čuměli !!!) jsme se posunuli na 3. místo v tabulce a já můžu v klidu chodit kolem pokoje 437 a sypat Hůrkovi. Po zápase jsme si šli sednout do restaurace U topolů, kde jsme vše u pivka probrali.

Turnov x MFF Praha 3:0 (17,24,31)

  V sobotu nás čekal šlágr kola, kde se utkali Matiky na průběžném třetím místě s týmem Turnova, který byl na místě druhém. Do Turnova dorazila většina lidí autem, jenom Kulich přijel vlakem, protože si dopoledne před zápasem musel hrát na řezníka a porazit na zabíjačce dvě prasata. Pan Kouba se svojí posádkou přijeli do Turnova o něco dřív, tak měli ještě čas se podívat na místní jarmark a vyfotit se. Průche s Kubínem se svezli na saních a pan Kouba se nechal vyfotit jako matfyzácký anděl strážný.




  Poctivou přípravu před zápasem si dal Jenda, Vosa a Tužkyn. Ti po té co jsme v pátek odešli od Topolů, se vydali ještě někam do města a nevim, jak to přesně vypadalo, ale slyšel jsem něco o baru, sbalených barmankách a Tužkynovo bytě. Tužkyn prý nic neplatil a ta částka taky nesouhlasí. Ještě si ji před zápasem trochu picnul Průche, který si na jarmarku dal svařák.

Zápas začínáme ve stejné sestavě, jako jsme skončili na ČZU.  Na pozici trenéra byl Bóra, Standa nejel. V prvním setu se nám nedaří přijmout podání soupeřova univerzála Vencovského, prohráváme. Do dalšího setu nastupuje Koube na smeč, ja se jdu schovat na účko. V koncovce prohráváme 24:21, srovnáme na 24:24, padáme 25:24 a poslední balon mě zablokoval, dnes již bývalý strahovák, Tomáš Bäumelt. Poslední set se taháme nakonec prohra v koncovce 33:31. No nic, dostávam nasypáno od spolubydly, že nějaký Pražácí se přijeli podívat do Turnova, jak se hraje volejbal a taký ty kecy co k tomu patří…(nic, příště je porazíme :) )

  Jedeme do Prahy a část lidí jde na vánoční besídku Pod lípy a do Výlohy. Ta se povedla, teda až na další den ráno, to jsem asi měl v hlavě zaraženou sekyrku a nějak nešla vyndat.

  Do nového roku nastupujeme na průběžně 4. místě a do konce základní části zbývají 4 zápasy, tak snad se do toho play-off podíváme.

  Hynčus

Žádné komentáře:

Okomentovat